Брудозахисні системи на» порозі ” зими-економія чи маркетинг?

Грязезащитные системы на «пороге» зимы – экономия или маркетинг?Холоди не змусять себе чекати, і мудрі господарі готуються до них заздалегідь. А якщо ви відповідаєте за чистоту цілого бізнес-центру або торгового комплексу, то відповідальність перед клієнтами і працівниками зростає в кілька разів.

Взимку витрати на прибирання можуть помітно вдарити по бюджету компанії, а якщо пора року не радує нас морозом і пухнастим снігом, то відвідувачі рознесуть вологу, бруд, пісок і дорожні хімікати по всіх поверхах. Це вигідно для клінінгових компаній, але тільки не для їх замовників.

Саме з цієї причини так популярні багаторівневі брудозахисні системи, чия «робота» починається на щаблях головного входу і триває до самого фойє. Але, на жаль, у багатьох власників бізнесу і представників керуючої ланки досі є сумніву з приводу ефективності спеціальних килимів і решіток.

Хтось вважає їх марною тратою грошей, адже в штаті і так є прибиральники, яким виплачують зарплату. Інші ж просто сумніваються в тому, що така система здатна стримати бруд і воду. Звичайно, кожен має право на власну думку, але для початку необхідно ознайомитися з реальними фактами, які пройшли перевірку часом.

Як брудозахист допоможе заощадити на прибиранні?

Вхідна зона-це область з найвищою концентрацією відвідувачів. Навіть якщо людина зайшла поцікавитися якою-небудь інформацією на ресепшен, то бруд, яка була на його взутті, напевно залишиться на підлозі, а інші люди «донесуть» її до місця призначення. У підсумку, саме на вході і потрібно боротися за чистоту всіх приміщень.

А тепер трохи даних, які найкраще продемонструють, як працює брудозахисна система:

  • Грязезащитные системы на «пороге» зимы – экономия или маркетинг?Залежно від сезону, на протекторах взуття однієї людини заноситься від 30 до 50 грам різних забруднень, в тому числі і вологи. Порахуйте, скільки відвідувачів проходить через головний вхід протягом дня, і кінцева цифра неприємно здивує.
  • За давно усталеною статистикою, близько 80-85% витрат, спрямованих на підтримку чистоти в будівлі, припадає на прибирання підлогових покриттів. Якщо знизити ці збитки, то можна буде відмовитися від послуг постійного прибиральника, а замість цього буде дешевше співпрацювати з клінерами по певних днях тижня.
  • Звичайно, килими і решітки не здатні повністю захистити від бруду, але після їх установки в приміщення буде потрапляти на 80% менше піску, пилу, води і дрібного сміття. І цей ефект можна буде відчути практично відразу після установки. Хоч брудозахисні покриття і не панацея від усіх видів забруднень, але з їх ефективністю важко посперечатися. Але якщо є сумніви, як грязезащіте вдається блокувати так багато небажаних елементів, залишаючи їх поза приміщенням, то варто розглянути процес очищення докладніше.

1 ступінь

Придверний захист, яка розташовується на вулиці, приймає на себе основне навантаження. Саме тому тут встановлюють міцні решітки і прогумовані килими з зносостійким ворсом. Такі конструкції видаляють з підошви взуття більшу частину великих забруднень, підвищуючи ефективність очищення.

Для того, щоб матеріал не піддавався корозії, його обробляють спеціальним покриттям. Завдяки такому інноваційному підходу, металеві деталі справно служать навіть в найсуворіших погодних умовах. Звичайно, їх ефективність буде максимальною, якщо за ними постійно доглядати, але для цього не знадобиться спеціальних засобів та інструментів.

Грязезащитные системы на «пороге» зимы – экономия или маркетинг?

2 ступінь

Наступний етап розташовується в тамбурі. На ньому лежить не менш відповідальне завдання, ніж на інших щаблях. Тут, до структури матеріалу, залишається відшарувалася бруд і волога. Якщо проігнорувати підлогові брудозахисні покриття в тамбурі будівлі, то бруд, без сумніву, потрапить в будівлю і рознесеться по поверхах.

Асортимент продукції являє собою решітки з осередками, килими на гумовій основі з ворсом або очисними елементами. Варіантів безліч, але завдання у них завжди однакова. Вже тут можна пограти з різними дизайнами, кольорами і формами, щоб покриття вписувалося в загальний інтер’єр.

Грязезащитные системы на «пороге» зимы – экономия или маркетинг?

3 ступінь

У головному вестибюлі залу прийнято укладати ворсові килими, вбирають вологу і прибирають залишки забруднень на взутті, що особливо актуально в міжсезоння і взимку. Уявіть, скільки на вулиці сльоти і шкідливих хімікатів, якими посипають дорогу. І якщо всі ці речовини потраплять в будівлю, ту будуть руйнувати не тільки взуття відвідувачів, а й покриття в будівлі.

Популярним способом підвищити впізнаваність марення вважається нанесення логотипу компанії, надрукованого прямо на ворсі. Гості закладу прямо на вході відчують, що це надійна організація, а не фірма-однонівка, а значить, що довіра до неї підвищиться.

Грязезащитные системы на «пороге» зимы – экономия или маркетинг?

Грязезащитные системы на «пороге» зимы – экономия или маркетинг?Про що потрібно пам’ятати?

Підготувавшись до зими заздалегідь, можна не тільки скоротити витрати на періодичне прибирання, але і значно продовжити життя покриттям підлоги. В першу чергу, в зоні ризику виявляються дерев’яні матеріали, ламінат, побутовий лінолеум, керамічна плитка та інші вироби, які не сильно дружать з вологою і шорстким піском.

Якщо вчасно очищати килими і решітки від скупчився сміття і піску, то вони можуть прослужити досить тривалий період – до 10 років. Але це за умови, що підібрані матеріали відрізняються високою якістю і монтовані в правильних зонах. В іншому випадку, покриття будуть зношуватися нерівномірно.

Не варто забувати про те, що 3-ехступенчатая система брудозахисту розрахована на великі комерційні об’єкти з інтенсивними потоками людей, де весь її потенціал розкриється в повній мірі. Для власників власних будинків або невеликих приміщень, досить буде помістити гумовий килимок з ворсом і алюмінієвими вставками.

Перед покупкою проконсультуйтеся з постачальником або зв’яжіться з нами. Ми знаємо про брудозахисні системи практично все, тому відповімо на будь-яке Ваше запитання, допоможемо підібрати необхідну продукцію і заощадимо бюджет.

Догори