Як організувати зберігання в домашньому міні-офісі

Одна з функцій організованого домашнього офісу-розміщення документів, книг та інших важливих речей. Розповідаємо, як правильно облаштувати зберігання на робочому місці і на що звернути увагу.

ПІДБЕРІТЬ СТІЛ З СИСТЕМАМИ ЗБЕРІГАННЯ

Без робочого столу неможливо уявити домашній офіс. Щоб поєднати в ньому дві функції, вибирайте моделі, в яких вже передбачені системи зберігання. Це можуть бути додаткові ящики в стільниці, висувні або стаціонарні тумби. Зверніть увагу на столи з вбудованими стелажами і полицями: в умовах мінімального простору вони будуть дуже ДО РЕЧІ.

Как организовать хранение в домашнем мини-офисе

ПОВІСЬТЕ ПОЛИЦІ

Навісні полки в домашній міні-офіс можна підібрати будь-якого розміру і форми. Традиційний варіант-кілька рядів прямих полиць, розташованих над столом. Вони відмінно підходять для зберігання книг, невеликих коробок і декору. Сучасні дизайнери пропонують зробити системи зберігання з чисто утилітарних ще й декоративними: придивіться до моделей у формі шестикутника, будинку і зигзага – вони зроблять ваше робоче місце цікавіше.

Как организовать хранение в домашнем мини-офисе

ЗБЕРІГАЙТЕ ВСЕ В СТЕЛАЖІ

Стелажі-варіант для тих, у кого в запасі є пара вільних квадратних метрів. Вибирайте цей предмет меблів вдумливо: виміряйте простір або ніші, в яку ви хочете його поставити, продумайте глибину. Можливо, високий стелаж з широкими полицями не буде вписуватися в інтер’єр і краще обмежитися моделлю покомпактнее. Найпростіший стелаж можна зробити самостійно за допомогою інструментів і матеріалів з будівельного магазину – там же можна подивитися вже готовий набір, який потрібно тільки зібрати. Для домашнього офісу в певному стилі можна зробити стелаж на замовлення: металевий, дерев’яний, скляний.

Как организовать хранение в домашнем мини-офисеКак организовать хранение в домашнем мини-офисе

НЕ ЗАБУВАЙТЕ ПРО КОШИКИ І КОРОБКИ

Якщо ідеальний порядок на столі – не ваша історія, відмінні помічники у швидкому прибиранні-кошики і коробки. Всі хаотично розташовані предмети знайдуть там своє місце, а ви завжди зможете їх розібрати у вільний час. До того ж плоскі коробки просто незамінні для паперів: в них вони завжди під рукою, але не покриваються пилом і брудом.

Как организовать хранение в домашнем мини-офисеКак организовать хранение в домашнем мини-офисе

ВІДДАЙТЕ ПЕРЕВАГУ ШАФІ

Вам потрібна ідеальна система зберігання, в якій можна зберігати все: починаючи від дисків, закінчуючи томами енциклопедії? Немає нічого кращого старого доброго шафи: за його фасадами можна розмістити все і навіть більше. Вибирайте його з урахуванням стилю, в якому оформлений домашній офіс: для світлих класичних більше підійдуть дерев’яні шафи з фільонками, прихильникам мінімалізму припадуть до душі глянцеві сучасні моделі.

Как организовать хранение в домашнем мини-офисеКак организовать хранение в домашнем мини-офисе

А ЯК ЖЕ КОМОДИ?

Найчастіше комод використовують для зберігання одягу, але хто сказав, що йому не місце в робочому кабінеті? У висуваються відділення зручно складати документи, зошити, журнали, а зверху знайдеться місце для папок з папером і декору, який освіжить інтер’єр.

Как организовать хранение в домашнем мини-офисеКак организовать хранение в домашнем мини-офисе

Догори